pátek 6. září 2019

Co na zimu s oleandrem

Pokud se rozhodneme pro jejich pěstování, musíme počítat s vhodným. V našich podmínkách je potřeba na zimu oleandry přestěhovat dovnitř. Jak připravit balkonové rostliny na zimu.


Ideální je, když nádobu s oleandrem přes léto umístíte venku, ať už v zahradě . Atraktivní subtropické rostliny mají specifické nároky na zimování.

Naši mrazivou zimu však venku nepřežijí. Velké a těžké nádoby se vzrostlými rostlinami lze poměrně snadno stěhovat na podložkách s kolečky. Protože je oleandr stálezelený, místo pro zimování mělo být co nejsvětlejší.


Mám krásný oleandr a přemýšlím, kam s ním na zimu. Sklep máme bez okna, v prádelně je sice světla dostatek, ale topím tam. Bohužel v našich podmínkách jej nelze přes zimu pěstovat venku, a tak je třeba ho.


Co se týče hnojení, pro oleandr jsou lepší dvě dávky bezprostředně. Po jarním úklidu postavte nádobu s oleandrem na misku, která bude .

Protože rostlina pochází z hor, postavte ji na chladné místo, ideálně jí vyhovuje teplota kolem °C. Vyžaduje pravidelnou,. Na zimu celá rostlina zatahuje, hlízy vypustí nové výhonky opět s jarem. Dobrý den, s pěstováním oleandrů začínám a hltám každou zprávu o něm. Mám s oleandrem úplně stejný problém jako Milan.


Přes zimu dáme oleandr do chladné místnosti a zálivku omezíme. Ale s oleandrem bych to neriskoval vlastní zkušennost a to jsem z jižní moravy. Mám také veliké oleandry-je hrozné je na zimu stěhovat. Oleandry jsou v podstatě stálezelené keře, které i přes zimu potřebují dostatek. Ještě jsem viděla takový lososově zbarvený, poraďte, co se dá ještě splašit, oleandry.


Ale řekněte mi holky, kam je dáváte na zimu , když jich máte tolik? Pojďme nejdřív na tu nemocnou. V době vegetace uvítá.


Přesazujeme na jaře jednou za dva roky do silně humózní půdy. Na zimu jsem ho dala do nejstudenějšího pokoje ,kde netopíme ,ale bydlím v paneláku. Ptám se zda ho mám ostříhat nebo co by jste mi doporučil.

Osobně mám několikaleté zkušenosti s fíkem a oleandrem a oboje přezimuji v nevytápěné. Podívejte se, jak levanduli připravit na zimu. Co potřebuje levandule na podzim.


Existuje i levandule s květy bílými jako. Pokaždé si z cesty na jih dovezu sazeničku barvy, kterou ještě nemám. Oleandr velice ochotně pustí kořínky ve sklenici s vodou a já potom rozdávám buď.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky