pondělí 9. dubna 2018

Broskev plochá

Plochá broskev (Paraguayos). Stalo se mi zrovna nedáno, šel jsem do jednoho většího supermarketu a narazil jsem tam na velice zajímavé ovoce. Broskev plochá Paraguayos 1ks. Tento produkt již není v nabídce.


Země původu: dle aktuální nabídky pro přesnou informaci . Honey Sweet měla být podle prodejců plochá žlutomasá broskev. Mám zahradu ve výšce 600m. Nová francouzská odrůda má extrémně ploché plody, které tak akorát padnou do dětské dlaně. Proto se jim také říká . Dostupnost: pouze osobní odběr v prodejně Tovačov. Plody jsou středně velké, výrazně zploštělé, . Jedná se o měkký plod tvořený peckou, která je uprostřed.


Kamenité půdy také, pokud jsou propustné, jsou přijatelné pro broskve. Těžké, špatně odvodněné půdy . Všichni, co někdy ochutnali tuto nádhernou plochou broskev ,. Sandwich Gelb, plochá broskev. Počet kusů v balení:ks. Dozrává začátkem srpna. Nektarinka bílomasá Francie.


Kaufe Broschen Schmuck im Preisvergleich bei idealo. Nejprve jsem nevěděl, o jaké ovoce se jedná, ale už na první pohled mě velmi zaujalo. Velmi atraktivní raná plochá broskvoň s velmi sladkými a atraktivními plody, vhodná i do okrajových oblastí. Saturn broskve ( plochá broskev Donut), meruňky, divoké a tmavě třešňov Stock . Roste středně silně, plodí velmi dobře a pravidelně. Standardní odrůda sortimentu, zraje 5. Lesklé ks ab pryskyřice 10mm rudy broskev srdce plochá zadní drahokamu nášivka diy svatební album ornament řemesla - Toiewy Store - 4-Kč . Medová plochá broskev Jalousia 1ks.


Tvarově netypická odrůda broskví. Chuťově jsou výrazné a. Mrkněte i na recenze a . Peckoviny a bobuloviny v akci! Plodem významně vzhled v 16.


Kreativní uspořádání z oranžového ovoce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky