pondělí 18. června 2018

Co dělat když po zimě nestartuje motorová sekačka

Tak jsem asi 3x pri cisteni nahnul sekacku moc a prelil jsem ji, jako by se pak nejak do spalovaciho prostoru dostal motorovy olej. Dobrý den, poradí mi prosím někdo nějaký fígl, jak nahodit motor u sekačky ? Dostal jsem starší sekačku s motorem Tecumseh Vantage, prý po . Jinak, když svíčka dává na jaře jiskru, jde pod ní stříknout drtek. Sekačka nestartuje - Poradte. Někde jsem četl návo jak postupovat, když sekačka nechce nastartovat.


Karburátor jsem nečistil a po zimě chytne na drc. Musíte zkusit být dotěrnější a třeba jim zkusit pohrozit že si necháte udělat odborný posudek,podle mě couvnou. Váš stroj stále nestartuje ? Pravděpodobně budete muset vyhledat pomoc v odborném servisu. Proč kontrolovat palivo? Zdravim kutily, chci posekat,ale nestartuje sekačka.


Po zimě vždy na první startování používám start-sprej (éter)… poslední. Zapalovací svíčky jsou zaplaveny olejem, mokré nebo přemůstkované (zbytky hmot mezi elektrodami). Pokud jste vše překontrolovali a sekačka stále nestartuje , tak budete muset . Když vyndám a zandám pojistku úplně vlevo (viz foto) tak se rozsvítí kontrolky, ale. Myslel jsem, že je to šťáva, ale dělá to i po dolití. Dnes je možné najít ho u některých benzínových sekaček a motorových pil.


Stává se to, když se to se sytičem a plynem prostě přežene, nebo když se jede. Pokud v zimě nestartuje diesel, je dobré několikrát opakovat proces. To ale zvládneme jen s dobře připravenou sekačkou. Dobry den, nevíme co máme dělat. Auto po zimě nestartuje , startér točí.


Když to je v Praze, můžu to napíchnout na diagnostiku a kouknout na tu elektriku. Motorové sekačky s pojezdem mají vlastní pohon,takže je nemusíte před sebou namáhavě tlačit. Tuto vlastnost oceníte, zejména máte-li rozlehlejší zahradu.


Když se ti při náklonu auta rožne kontrolka mazání okamžitě vypínáš motor, protože dobře víš,. Nevíte někdo jaký benzín se leje do motorové sekačky AL- KO BH? Předmět příspěvku: Alko sekačka nestartuje. Před zimou jsem ji zaaprkoval,fachala,na jaře vytáhnul,a ani prneházela jiskru.


HONDA, prosím kontaktujte vaše nejbližší servisní středisko VARI či HONDA motorové stroje. A on nalil benzin s olejem do rotační sekačky , píše čtenář. To je typická situace , která se už stala nejednomu uživateli, zvláště, když si pro oba stroje koupí u benzinové. CMgBEAA jak-opravit. Sestavení karburátoru z motorové pily.


V případě, že nelze nastartovat motor,. Tipy pro uskladnění zahradní techniky Husqvarna na zimu. Po zimě jsem chtěl oživit moto po zimním spánku a udělat malou projížďku.


Nejede nebo nestartuje. Dělá to hlavně když dám motor do takových otáček kdy nezrychluju a. Střední pístová rychlost srovnatelná s motorovou pilou. Co dělat , když motorová sekačka nestartuje ? Zdroj: Motorová sekačka.


Nejlepší kamélie do zimní zahrady. Každý pokyn Vám sdělí riziko, co se může stát a co můžete dělat pro jeho předejití nebo. Nikdy sekačku nenaklánějte dozadu, když startujete motor, nikdy nedávejte ruce nebo.


Nestartujte motor, jestliže je někde v blízkosti rozlitý benzín.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky