pátek 12. srpna 2016

Bílé mušky na listech kedlubnách

Na těch cuketách je na listech bílý povlak, jako když jsou polité vápnem. Je to tuhé, nejde to setřít. Protože ty cukety mají listy kropenaté bílé ,tak . Bílé mušky na kedlubnách.


Malé, bílé mušky , sající na listech , při dotyku vzlétají, vyskytují se hlavně ve. Nosatci, způsobující praskání kedlubnů . Napadené části se deformují a žloutnou. Rostlina je pokryta . Přišlo mi také, že se všude okolo vyskutují malé mušky.


Malé mušky - smutnice - ZAHRADA. Podivný neznámý škůdce zespod lisů jako od vápna. Molice na růžičkové kapustě - ZAHRADA. Na molice, malé bílé mušky , je postřik skoro zbytečný.


Dospělé, okřídlené, bíle ojíněné molice pak odlétají klikatým, nemotorným letem. Kontrolujeme zda na listech nejsou larvy nebo puparia. A napadne mi to pokojové kytky? Drží se mi v domě už přes rok a nejraděj mají bylinky v kuchyni a ibišky. Na žluté lepivé desky se jich chytne jen část, ale rostlinky jsou jimi pořád . Na listech zatím nic není, ale v půdě se to hemží bílými čárkami.


Bude stačit rostliny zcela přesadit do nové půdy? Pokud v blízkosti paprik zpozorujete létat bílé mušky , máte tu čest se potkat s. Dalším příznakem je mazlavý černý povlak na listech – tzv. Tu přitahují mravenci, jejich rojení je tak dalším důkazem. Okřídlené nymfy mšic jsou otravné poletující mušky do velikosti pěti milimetrů a mohou být prvním. Kůže jsou bílé a lehké jako vítr.


První známkou výskytu svilušek bývají světlé skvrny na listech , které jsou viditelné i shora, . Smutnice (černé mušky ) (Stránka 1) - Škůdci - Fórum Amarylis. Mospilan bohužel ničí jen dospělé jedince, ne vajíčka nakladené na listech , což mě dost udivilo, když. Takovej prevít jsem mívala na zahradě na kedlubnách a stíkala jsem . Dobrý den, na kedlubnách mám malé bílé mušky a listy mám ožrané,je na to .

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky