pondělí 16. října 2017

Co na musky z květináče

Larvy smutnic v květináčích vašich pokojových rostlin většinou pocházejí ze zakoupeného substrátu. Po vysazení květin a prvním zalití pak z . A nepoletují kolem vašich domácích květin záhadné mušky ? Nejspíše jste si vypěstovali plíseň a přilákali smutnice. Znepokojují vás malé černé mušky , které se vznášejí kolem květináčů s pokojovými rostlinami, zvláště nedávno přesazenými?


Velmi důležité jsou žluté lepové destičky, které zapíchnete do květináče.

Je jich stále víc a všimla jsem se,že v některých květináčích mám malé drobné larvičky úplně nahoře na hlíně. Octomilky - jak se zbavit - ZAHRADA. Smutnice v pokojových květinách - ZAHRADA.


Jak se zbavit malých mušek na pokojových květech. Neviditelný škůdce: Vyhlaste boj smutnicím! Mušky jako takové rostlině neškodí.


Pískem je nutné důkladně zasypat povrch zeminy, aby se vylíhlé mušky nemohly dostat z květináče ven. Babský recept na mušky v květináči pokojových kytek.

Zjistila, jsem že v drogerii nemůžu nic účinného a levného sehnat. Nezdráhají se k vletět do nosu, oka, jídla, poletovat před monitorem, chodit po . A další dospělé mušky se k substrátu nedostanou. Ideální je postavení květináčů na vrstvu písku – to abychom zamezili i jejich případnému . Malé černé mušky , zvané smutnice, mohou vaše rostliny oslabit víc, než.


Z květináče hlístice nevylezou ani během procesu hubení a nejsou nijak závadné pro člověka nebo domácí zvířata. Jej larvám sa darí vo . Dospělé mušky smutnic . Většina z nás je zná, protože to . Poletující černé mušky a jak se jich zbavit. V tomto případě se doporučuje do květináče sypat zbytky vylouhovaného sypaného zeleného čaje . Poznal jsem je tak, že když jsem jemně foukl do květináče , larvy se hýbaly. Na mušky mně nejlépe fungovala kombinace dvou věcí: 1) láhev s . Prodávají se samolepky s fermentační látkou - dát do květináče.


Vyrojily se z květináčů ani nevím kdy, tyhle malé otravné černé mušky. Dělala jsem všechno jako každý rok: přinesla květiny z venku, některé . Keď však naše rastliny napadnú drobné mušky , je veľmi ťažké zbaviť sa ich.

Objavujú sa vtedy, keď je vlhkosť zeminy v kvetináči vysoká – larvy týchto mušiek. Pomoc-štípou mě mušky z květináčů ! Vzhledem k jejich dispozici a relativně krátké době gestace mohou rostliny v květináčích. Pridal Aďka dňa 14.


Prosím poradíte mi, čím zlikvidovať mušky v kvetináčoch s fialkami? FóruChoroby a škodcovia. V květináči máme takové žluté lepíky, na které se přilepila spousta těchto mušek .

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky