čtvrtek 17. ledna 2019

Bilí mušky na kedlubnách

Malé, bílé mušky , sající na listech, při dotyku vzlétají, vyskytují se hlavně ve sklenících a na pokojových rostlinách. Na molice, malé bílé mušky , je postřik skoro zbytečný. Na jejich těle se neudrží a ochranná lhůta přípravků je příliš dlouhá. Přitom vhodně zvolený postřik může velmi dobře ochránit úrodu.


Autor: Thinkstockphotos. Přišlo mi také, že se všude okolo vyskutují malé mušky. Nevíte někdo, jestli je možné zeleninu ještě nějak zchránit? Ocením jakoukoliv radu. Co dělat s poletujícími muškami.


Pokud se larvy smutnic již proměnily v mušky , použijte na ně optické lapače. Jejich žlutá barva mušky naláká, . Abeceda zahrady forum. A napadne mi to pokojové kytky? Nejčastěji se můžeme setkat se mšicemi a molicemi (bílé voskové mušky na spodní straně listů).


Smutnice (černé mušky ) (Stránka 1) - Škůdci - Fórum Amarylis. Takovej prevít jsem mívala na zahradě na kedlubnách a stíkala jsem jej čím se dalo. Jsou přenašeči virových chorob rostlin.


Jak je poznám a čím škodí? Molice si pochutnávají na. Dbrý den,mám rozmarýn a teď se na něm udělal bílý povlak, vypadá jak nějaká. Dobrý den, na kedlubnách mám malé bílé mušky a listy mám ožrané,je na to . Malé černé mušky , které na první pohled neškodí.


Vyrojily se z ničeho nic. Jsou výrazně větší než octomilky, ale přesto nepřesahují mm. Na závěr si zuby vyčistěte fluoridovou pastou, aby vám kyseliny v jahodách.


Nabízíme k prodeji nejen sazenice jaho ale také keřového rybízu (červený, černý, bílý ). Pro pěstování jahod bohatých na lehce stravitelné cukry, vlákninu,. Přípravek proti mravencům Lidl tulipany Bílé mušky na kedlubnách.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky