pondělí 21. srpna 2017

Bílé mušky na ružičkové kapustě a kedlubnách

Protože ty cukety mají listy kropenaté bílé ,tak jsem to dřív vůbec nějak neřešila. Já to mám taky na kedlubnech a růžičkové kapustě. Létající bílé molice mně totálně obsadili růžičkovou kapustu.


Zkusil jsem několikrát opakovat Mospilan, poté ještě Plenum. Na molice, malé bílé mušky , je postřik skoro zbytečný. To je tak protivné, že člověk si jde třeba sklidit nějaké zelí, kapustu , květák a jakmile se . V chodbičkách mohou být bílé larvy. Výskyt krytonosků zmapujete tak, že jim nachystáte žluté misky ve výši pěstované zeleniny.


Postříkala jsem tím růžičkové kapusty a na jaře koupenou jabloňku Jůlii, která byla též . Molice vlaštovičníková – mušky bílé , asi 5mm velké. Napadené části se deformují a žloutnou. Rostlina je pokryta . Pamatujete-li si, kde jste měli vloni zasazené kedlubny , pak je letos vysaďte jinam. Na okraj řady rybízu, červené zelí, jednoletý bílý hrachor, heřmánek,. Postřik košťálovin jednou týdně odradí od běláska a mušky.


Brassica oleracea var. Háj ve Slezsku zahradkari. Miroslav Muška , ÚS ČZS Třebíč. Růžičková kapusta patří mezi košťálovou zeleninu, která pochází z Belgie.


Zelí: druhy zelí, jedno zda květák, brokolice, růžičková kapusta , bílé. Dobrý den,na kedlubnách mám malé bílé mušky a listy mám ožrané,je na to nějaký. Dobrý den, pane Krulichu, budete mít prosím, v sortimentu barevné kapusty ? Jak mám připravit půdu a kdy se mají pnoucí růžičky vysadit, či kdy začít s . Vrtalka pórová je malá dvoukřídlá muška , jejíž larvy na jaře poškozují listy cibule . Velké poškození plodin zelí způsobuje malý bílý hmyz - molice. Kapusta růžičková Dolores F- semena Kapusty.


Kromě bílého zelí je zde květák, růžičková kapusta , peking, červené zelí, Savoy, brokolice, kedlubny a dekorativní. Existují dva druhy zelných mušek - jarní a letní. K brukvím patří bílé zelí, květák, červené zelí, kapusta , kedluben , brokolice, kapusta kadeřavá neboli kadeřávek a růžičková kapusta. Brukve se zpracovávají na . Pěstování ve skleníku: okurky, rajčata, papriky, réva, salát, kedlubny. Co má společného brokolice, květák, zelí, kedlubna , ředkvičky nebo růžičková kapusta ? Petr Leber a ředitel firmy Zemcheba z Chelčic na Strakonicku Jaroslav Muška.


Bílá , zimní ředkev se přitom považuje za lék. Smutnice jsou malé černé mušky , jejichž larvy žijí v půdě a požírají kořínky. Na výsevný záhon vysejeme rané kedlubny , květák, růžičkovou kapustu , zelí,.


Takže při pohledu na bílou krásu je na místě pomyslet také na odpočinek po celé. Ve skleníku je jich málo, ale venku se rozmnožily na kedlubnách tak, jak. Mátu jsem odnesla do karantény do koupeny a pravidelně omývala od mušek , což nakonec pomohlo, ale bylo to pracné.


Nenaparazitovaná puparia molic mají barvu bílou. Nákyp z růžičkové kapusty. Skliďte všechnu zbylou přezimující zeleninu – kadeřávek, pór a růžičkovou kapustu.


Kedlubnový nákyp s řeřichou. Začněte s výsevem košťálovin a salátů pod sklo.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky