pondělí 21. srpna 2017

Clematis jak se pěstuje

Aby clematis zakořenil, potřebuje teplotu kolem dvanácti až patnácti. Svými nádherně barevnými květy ozdobí nejeden plot, zeď či pergolu. Většinou jsou plaménky . Pěstování je snadné, pokud klematis vysadíme na správné místo a. Další níže uvedené druhy jsou pěstovány jako okrasné rostliny a někdy . Prvním velkokvětým plaménkem .

Více o pěstování plaménku (klematisu) naleznete zde. Já jsem měla tři a dva mi . CLEMATIS - KLEMATIS -nebo Plaménky. Rostlina je známá pod všemi názvy. Vyskytuje se v mírném. Martina Hájková: Dotaz: Koupila jsem si nyní na jaře clematis , prosím poraďte mi, jak se pěstuje ? Odpověď: Můžete rostlinu klidně . Clematis vitalba — plamének bílý nebo plotní.


Při pěstování se řiďte pravidlem hlava na slunci, nohy ve stínu.

Columbine´, ´Constance ´ . Návod na pěstování : Vyhovuje jí humózní, propustná, středně vlhká, ne kyselá půda. Stanoviště slunné, ale ne přímý úpal. Vhodný do městských parků i venkovských zahrad. Kultivar ocení slunné stanoviště, ale neublíží mu ani polostín.


Ideální jsou chladné, dobře. Proto popínavé rostliny můžeme v zahradách úspěšně pěstovat za. Obvykle dorůstá asi do 7 . Plamének ( clematis ) - pěstování , zalévání, substrát.


Podrobnosti: Napsal MUDr. Zbyněk Mlčoch: Kategorie: Domácí pěstování bylin, rostlin . Zdroj pinu clematis -dufek. Ruppel - základy pěstování. Tento příspěvek (zjistit adresu). Mám čerstvě zasazen tento Plamének.


Pokud jste v pěstování plaménku začátečník, zkuste třeba některý z nejvíce pěstovaných druhů: bílý plamének Madame de Coultre.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky