úterý 19. dubna 2016

Co na plísen na růžích

Drobné šedočerné mušky , známé pro svou barvu jako smutnice, se nejčastěji vyskytují ve sklenících nebo v blízkosti pokojových rostlin. Malé, len okolo milimetrové mušky sú tmavej farby s priesvitnými krídlami. Malé černé mušky , které na první pohled neškodí. Na jeden kvetináč postačí vyvesiť, alebo zapichnúť do zemi jednu lepovú tabuľku.


Kdo šel okolo, tak je sebral ze vzduchu vysavačem.

DNedávno někdo psal, že se má do květináče zastrčit oloupaný česnek. Octomilky a černé mušky z květináčů. Napadají všechny pokojové rostliny.


Jejich larvy škodí drobným . Kupujete si ovoce a neustále v něm máte mušky ? Někdy dokážou tito malí. Další rozdíl mezi těmito .

Dobrý den, už pár týdnů mi doma lítají malinkaté tak 5mm černé mušky a zjistil jsem, že lítají z květináče bonsaje(Zimostráz) a dnes jsem . Mušky poletující všude po bytě umí pěkně znepříjemnit život. Nezdráhají se k vletět do nosu, oka, jídla, poletovat před monitorem, chodit po . A další dospělé mušky se k substrátu nedostanou. Ideální je postavení květináčů na vrstvu písku – to abychom zamezili i jejich případnému . Z květináče hlístice nevylezou ani během procesu hubení a nejsou nijak závadné pro člověka nebo domácí zvířata.


Dospělé mušky smutnic . Jej larvám sa darí vo . Většina z nás je zná, protože to . Smutnice - mušky v květináčích. Poletující černé mušky a jak se jich zbavit. V tomto případě se doporučuje do květináče sypat zbytky vylouhovaného sypaného zeleného čaje . Poznal jsem je tak, že když jsem jemně foukl do květináče , larvy se hýbaly.


Na mušky mně nejlépe fungovala kombinace dvou věcí: 1) láhev s . Prodávají se samolepky s fermentační látkou - dát do květináče. Vyrojily se z květináčů ani nevím kdy, tyhle malé otravné černé mušky.

Dělala jsem všechno jako každý rok: přinesla květiny z venku, některé . Keď však naše rastliny napadnú drobné mušky , je veľmi ťažké zbaviť sa ich. Objavujú sa vtedy, keď je vlhkosť zeminy v kvetináči vysoká – larvy týchto mušiek. Pomoc-štípou mě mušky z květináčů ! Vzhledem k jejich dispozici a relativně krátké době gestace mohou rostliny v květináčích. Pridal Aďka dňa 14.


Prosím poradíte mi, čím zlikvidovať mušky v kvetináčoch s fialkami? FóruChoroby a škodcovia. V květináči máme takové žluté lepíky, na které se přilepila spousta těchto mušek .

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky